Abroad

Sitter vid en av hotellets offentliga datorer, men jag har bara tjugo minuter kvar så jag ska hålla mig kortfattad.
Solar mestadels hela dagarna för att få en snygg bränna, har dock bränt mig på ryggen. Såklart. Havet är ungefär lika klart som en pool och allt är förövrigt super! Det är fyra dagar kvar innan vi drar oss hemmåt så jag ska ta vara på tiden och fortsätta njuta.Jag har även fått en hyffsat stark bikinirand, men den ska jag förbättra. Jag saknar er där hemma jätte mycket och jag hoppas ni har det bra i pissvädret. Vi syns snart.

Jag kommer nog uppdatera senare eftersom jag kommer ha kvar överflödig tid på mitt "datorkvitto" eller vad det nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback