Yes sir

Lovar du att vara ärlig? Okej Du heter: Emmy Holmström Låt som när du är ledsen sörjer till: Little house med Amanda Seyfried eller nåt sådant. Beroende av: min iPhone, cola och musik. Vad tror folk om dig: Geek Stämmer det: Ja Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår, mina ögon. Vad säger du för att imponera på någon: Ger komplimanger Hur imponerar man på dig: Humor och social Brukar du skratta för dig själv: Några gånger, ja Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ”Missade bussen:)" Var bor du: Skellefteå Trivs du där: Gör jag väl Äger du några converse: Ja Brukar du bli för full: Nej Är du allergisk mot något: Ingen som helst aning. Tror inte det Hur svarar du i mobilen: Hallå? Antal timmar sömn inatt: 9 eller nåt Brukar du komma i tid: Oftast När mår du bra: Typ 70% När blev du fotad senast: Ingen aning Hur känner du dig nu: Irriterad och rastlös Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart, blå, grå Vad tycker du om fötter: Användbara Vad saknar du: En hel del Hade du en bra kväll igår: Ja absolut, eller Favorit dryck på morgonen: Juice Rakar du benen: Ja? När brukar du oftast gå och lägga dig: varierar något från 12 till 4 Är du blyg: Nej det tror jag inte Sysslar du med någon idrott: Nej Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja Har du spytt offentligt: Yes Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Helikoptern Är du nöjd med ditt liv: Ja Är du bortskämd: Kan jag inte påstå Vad gör du i morgon: Vet inte än Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Finns många fina människor Vad längtar du till: Gymnasiet, haha ja Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja Vad använder du för schampo: Just nu? Ingen aning Hur gammal är du: 15 ,16 i mars Tycker du om någon just nu: gör jag väl Gröna eller röda äpplen: Röda Gillar du golf: Spelar inte precis Vilken tid gick du upp idag: 11 nåt Har du sovit i din egen säng inatt: Nej Har du strumpor på dig nu: Ja Är det okej att gråta: Självklart När grät du senast: Minns faktiskt inte Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, spara Bär du glasögon eller linser: Jag har, men jag bär dem inte Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej Har du piercing: Öronen Vill du gifta dig: Får väl se Vill du ha barn: Ja Solar du ofta: Jadå Är du bra på att laga mat: Nej, men baka kan jag inte bli bättre på! Lol Är du flygrädd: Aldrig Hur vig är du: Inte alls Är du musikalisk: Haha Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten Vilken är din favoritglass: Benochjerrys, calippo cola Tror du på ett liv efter döden: Ibland Tycker du om sushi: inte så hemskt Vad äter du helst när du ser på film: Glass Har du tandläkarskräck: Nej Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls Vilken ögonfärg har du: Blå Har du någon gång gråtit dig till sömns: Nejdå Biter du på naglarna: Ibland Röker du: Näää Hur ofta tränar/motionerar du: Typ inte ofta Senaste låt du hörde: Houdini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback