Lyssna på gammal musik

Jag ser att det lönar sig att börja om med bloggningen! Det är ju super!
För tillfället sitter jag i mitt nya fina rum och pluggar i sinne. Är snart klar, och det är jag riktigt lättad över.
Har även blivit förkyld, som de flesta nudå. Hostar, ont i halsen och litt feber. Ajaj, hoppas inte jag blir frisk förrän på fredag för då kan jag skylla bort gympan med nåt, (eksde, nä gud vad töntigt).

Juste, jag vill/måste köpa en sånhär dödskallescarf som börjar bli populär nu i höst. Det är såå fint. Tänk er bara ett par jeans, vagabondskor, skinnjacka och en sådan scarf. OIOIIO. Den snyggaste måste väl vara Alexander McQueen's men den är ju inte lite dyr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback