Roligt, som vanligt då

Äntligen är det lov! Så jävla skönt alltså. Firar det med massor av dexter-avsnitt. Har även varit och gymmat ikväll, med Sofia och Minna. Har egentligen ingeting att berätta right now, så det får bli en sådan..

Senaste

Låt du hörde: nån med will.i.am

Film du såg: The tourist, såg dock bara 10 min

Mat du åt: Kyckling

Kram: Min lillasyster

Puss: Fick en av syster samtidigt som kramen

Känslan: Slut

Bråk: Inget jag minns just nu

Resa: Cypern

Glädje: Idag på friskvårds, när jag och Sofia gjorde rumpövningar :')

Längtan: Julafton

Dröm: Typ att jag var på ett vattenland i Cypern och då kom 1D och jag var den enda som inte vart "galen", så jag blev tydligen kompis med grabbarna

Personen du träffade: Min familj antar jag

Person du pratade i telefon med: Minns inte

Personen du fick sms av: Minnajo

Gången du var utomhus: Mellan en bilresa, du förstår vad jag menar va?

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Inte då ikväll

Antingen-eller-frågor

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Beror på vad jag är sugen på

Kött eller fisk: Kött oftast,men fisk är gott det också

Hund eller katt: Båda

Aftonbladet eller Expressen: Spelar väl ingen roll,typ samma sak

McDonalds eller MAX: Båda

Vin eller Öl: Haha, inte då vin iallafall

Charter- eller skidsemester: Charter, jatack!

Sverige eller Utlandet: Bådeoch tror jag 

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Antingen båda, eller inget

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Ågud, båda är fint!

Sommar eller vinter: Sommar

 

Fem skaker du alltid har i ditt kylskåp

- Mjölk och såna saker
- Frukt
- Grönsaker
-Jadajada..
- You name it, osv..

Fyra saker du inte kan vara utan
- Min familj
- Mina närmaste vänner
- Min iphone
- Pengar

Tre saker du inte kan äta
- Rått kött
- Broccoli
- Sen vet jag inte:)

Två saker som gör dig glad
- När man ser fram emot något speciellet
- När man gör saker som man vet att man kommer få bra minnen av

En sak du gör flera gånger i veckan
- Sover, skola, och ser dexter

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback